tirsdag 14. juni 2011

Tavler, klokke og blå tå.



Dette er en sjarmerende gammelt metall skål. Er så svak for disse. De er nyyyyyyyyydelige. Har som dere ser laget en klokke av den :)

Ellers så trodde jeg dagen skulle forløpe rolig og fredlig, men neida... Dagen i dag begynte ganske så dramatisk. Min fjortis sønn har lenge gledet seg til en fjelltur med klassen og full av iver bykser han ut av sengen i dag tidlig. I ettertid har vi regnet ut at han har bykset ut av sengen over 5000 ganger uten å snuble i sine egne tær, men det gjorde han altså i dag. Hva er oddsen for dette? Veldig liten spør du meg. Jeg sov fortsatt da han kom vaklende inn på mitt soverom. ”Mamma, jeg snublet i tærne mine” hørte jeg i det fjerne. Husker ikke hva jeg svarte men mitt avkom har i ettertid gjort det klart for meg at et mumlende ”putt den i kaldt vann” ikke var et godkjent svar. Uff så ille. Så når jeg etter hvert kom til bevissthet bar det til legen. Toa var på det nåværende tidspunkt begynt å bli blå og skikkelig vond. Vi begynte å spekulere i om den var brukket, men lege avkreftet heldigvis dette. Den var forstuet og muligens var senefestet røket. Så min stakkars tålmodige sønn som fikk beskjed om å putte toa i kaldt vann fikk ingen fjelltur, men masse medlidenhet i ettertid. Og min dårlige samvittighet i bøtter og spann :/

Ellers ønsker jeg dere alle en fin uke og takker for kommentarene deres. Er sååååååå koselig :) Klem M.


Har malt en metallplate med tavlemaling og så har jeg laget magneter av drivved biter. Praktisk :)







Til slutt ble det noen vanlige rammer med glass i.

1 kommentar:

  1. Stakkars sønnen din, så ont og trasig! Godt toa ikke er brukket iallefall. Alle gode tanker og ønsker til han!
    Flotte saker du lager, som alltid :O)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til en liten hilsen ღ