onsdag 22. juni 2011

Sommerbordet



Har dekket sommerbordet med det jeg hadde for hånden. Rosa Lupiner (sendte svunnen-tid mannen ned i hagen til naboen) servietter og lys. Er så svak for gamle sandkakeformer. Og de egner seg ypperlig til telys. Får aldri for mange av dem på bordet. Det er alltid diskusjon hjemme hos oss. Hvor mye av bordet kan jeg bruke til "stæsj"? Må vi i det hele tatt ha mat på lurer jeg :) Svunnen-tid mannen er en dreven hobby kokk og vil jo ha mest mulig plass til maten. Men jeg viiiillll jo ha plass jeg og :) Som regel ordner det seg til slutt :) Ha en fin St.Hans alle sammen og måtte værgudene være med dere :)





3 kommentarer:

  1. Kjempekoselig. Stasj må vi jo ha;)Fin sankthansfeiring

    SvarSlett
  2. Nydelig og naturelt :O)
    Klart du MÅ ha plass du også, hihi.
    Nyt st.hans!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til en liten hilsen ღ