lørdag 26. november 2011

Lag en nydelig "mosekrone" til jul.

♥♥♥


Denne "mosekronen" har jeg laget av mose og bjerkekvister. Formet først en "krone" av bjerkekvister og surret dem sammen med ståltråd. Så surret jeg fast mosen utenpå. Ble jo mye surring :) Men fin ble den. Veldig fornøyd. Så nå har jeg sendt guttene i toppen av bjerka som står ved innkjørslen. Må inndrømme at den ser litt ribba ut nå. Trøsten er synet av trappa når jeg kommer hjem. Så da lønner det seg bare å se den rette veien :)



Oppi kan man jo pynte med det man har. Her er det drivved. Kanskje ikke så overaskende :) Og så er det lyng, moseballer og lys. Nærmere jul tenkte jeg at jeg skulle bruke litt sølv og kongler. Har også VELDIG lyst til å ha hvite svibler oppi, men de klarer seg vel ikke ute :(



Hjerte laget av bjerkekvister. Ble så stilig med halen.



1 kommentar:

  1. Koselige bilder!!
    Takk for inspirasjon.....dene kronen var så fin!!
    Jeg har svibler ute nå.....de tåler godt det. Men kuldegrader er vel ikke det store...så enn så lenge....

    ha en fin søndag :o)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til en liten hilsen ღ