torsdag 8. september 2011

Magnettavler

♥♥♥


Dette er tavler. Kan brukes til kritt og magneter. Fine til både barnerom og kjøkken. Har en på kjøkkenet selv. På den står det med store bokstaver: Når jeg sier HÆ så betyr ikke det nødvendigvis at jeg ikke hørte deg. Jeg gir deg bare en sjanse til å forandre på det du sa... (Gjelder mannen min dette altså. Og forresten noen ganger fjortisen  :)




Har laget disse små magnetrammene. Inne i rammene er det stoff stemplet med blekk for tekstiler. De måler 10 x 13cm. Søte?  



Dette er også magneter. Disse kan man enkelt lage selv med småpinner man finner i fjæra. Jeg bruker sjabloner og magneter fra Panduro Hobby Du kan også tegne selv om du har litt kunstneriske anlegg :) Man kan også lage magneter av steiner og skjell :)


Alle disse produkter ligger for salg på Epla.no

 
♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til en liten hilsen ღ