tirsdag 26. juli 2011

Loppis i Sverige

Har tilbrakt litt av ferien i Sverige denne sommeren og milde himalaya for et loppis land. Fant et sted like utenfor Strømstad. Der hadde Harald Gustavsson sin butikk. En koselig eldre herre, man får gode priser av :)Fikk med meg litt av hvert. Når bilen omsider var stappende full kom jeg slepende med et lite bord. Til min manns store begeistring. Vel, ikke akkurat ;) Enda en gang måtte alt ut av bilen. Og bordet det fikk plass det :) Nedenfor har jeg avbildet mine skatter. En del legger jeg ut for salg i en Epla butikk jeg har kalt


















3 kommentarer:

  1. Her var det mye flott!Var det på Tannums loppis?
    Der var vi og i sommer,,,,men klarte å la være å kjøpe en eneste ting,he,he!Ville hatt med noen gamle vinduer,men det var en som satte foten ned,,,og det var i begynnelsen på ferien.Så slik ble det :o)
    Klem fra sol

    SvarSlett
  2. Du har virkelig vært på loppis! Hehe! Mange fine ting du har:)

    SvarSlett
  3. Å søte tid så mye vakkert du har funnet i nabolandet :O)
    Ja Sverige har mye skikkelig loppiser - det er loppisland!!
    Heldig du er :)
    Klem, Anne:))

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til en liten hilsen ღ