fredag 20. mai 2011

Drivved idè

♥♥♥
Tja, nå burde jeg vel bestemme meg for hva jeg skal lage. Mange kreative forslag :) Falt særlig for et av dem som tilhører Hjertedamasblogg Hun foreslo at jeg skulle lage: "en litt kraftig drivved kubbe, med en smijernslysestake festet på!!!! altså til å henge på veggen!!!!" Ser for meg at det kan bli flott. Så da tror jeg at jeg bare setter i gang med dette :) Kommer vel noen bilder ellerhvert ;) 



Har falt så for disse te/kaffe kannene med glasslokk. Noen som vet hva de heter? Evt. hvor jeg kan få tak i flere. Blitt en ivrig samler :) De er såååååå sjarmerende :) Grubler også på en ny Give Away. Og denne gangen tenkte jeg dere skulle få være med å bestemme hva det skulle bli. Ønsker med såååå flere følgere :) Flertallet bestemmer. Dere kan velge mellom serveringsbrett, hylle og smykkehylle. Fristen for å stemme er 1 juni. Venter i spenning. Ha en fin helg alle sammen :) og nyt dagene med vår :) Klem M.


Serveringsbrett (duk følger med)


Hylle med knagger

Smykkehylle

7 kommentarer:

  1. Hihi du, dette var ikke noe lett valg : jeg har lyst på ALLE tre :O)
    men må jo velge, og da står det mellom hyllen og serveringsbrettet - såååå himla vanskelig du gjorde det for meg, hoho!
    Ok da, velger serveringsbrettet!!! (håper jeg ikke angrer meg imorgen)
    Stor klem fra Anne:)

    SvarSlett
  2. Jeg tror jeg ville hatt smykkehylla for den er bare så skjønn! :)

    SvarSlett
  3. Hei(c; Jeg er kjempeglad i alle mulige brett, så jeg ville valgt serveringsbrettet(c;
    God helg!
    Klem Stine(c;

    SvarSlett
  4. Artig med alle drivved ideene dine. Min mamma er også drivved dame som deg. HUn er litt igang med en blogg. Sjekk skjellogdrived.blogspot.com
    Fin helg til deg.
    Anki

    SvarSlett
  5. Du er en kreativ og flink dame!
    Veldig fine alle tre tingene!
    Men kanskje hyllen?
    Elsker driv ved,,,,rekved som vi sier!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  6. Hei! Jeg ramlet tilfeldig over tingene dine, synes det er flott det du lager! Hvor får du tak i drivveden din? Jeg har et lite prosjekt på gang, men vet ikke helt hvor jeg skal få tak i drivved. Bor ikke på et sted hvor det er mye drivved å finne.. Lager du ting på bestilling? Ble veldig inspirert av artige ting. :)

    SvarSlett
  7. Alt for sent ute, men serveringsbrettet <3 (man må jo velge liksom...)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til en liten hilsen ღ