mandag 8. november 2010

Flere prosjekter

♥ ♥ ♥


Ja, her er enda et nytt prosjekt. Servieringsbrett. Gamle sølvplett skjeer fungerer fint som håndtak. Duken oppi har jeg sydd. Den ligger løs. Selve brettet er laget av drivved. Det er vel nesten ingenting på denne bloggen som ikke er laget av drivved :)  Skal produsere et par stykker for salg tenkte jeg. Ellers tar jeg gjerne imot bestilling på disse. Morsomt å lage noe nytt :)
Endelig fått priset bestikk knaggene og lagt julehjertene ut for salg.

♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

  1. Brettet blei kjempefint, fru...
    Jeg gleder meg til å se det i virkeligheten - kanskje du skal bruke det til å ha pålegg på i kjøleskapet.
    Klem, Akk

    SvarSlett
  2. Hei Marit.
    Så lekkert fat. Skal si du er kreativ. Lykke til med videre produksjon. Klem C

    SvarSlett
  3. Jammen har du fantasien i orden, og riktig fint var det må jeg si. Jeg er innom bloggen din hver dag for å se om du har lagt ut noe nytt. Nok en gang LYKKE TIL med videre produksjon.

    SvarSlett
  4. Du er så herlig kreativ! Er glad jeg fant deg, for her var det masse skjønn inspirasjon. Moro å bli kjent med deg! :)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til en liten hilsen ღ