fredag 16. desember 2011

Borddekking

Gjenbruks bordet. 


Et litt alternativt bord. "Brikken" under tallerkenen er en gammel avis. For å få den slett og pen har jeg brukt strykejernet på svak varme. Takk for alle koselige kommentarer :) Bli med på min Give away da. Englebildene er helt nydelige :) Ps ! Kommer et nytt innlegg om borddekking om noen dager. Da tar jeg for meg det klassiske julebordet :) Velkommen tilbake :)





Dette blir en morsom liten gjettekonkurranse om hvem som skal sitte hvor. Svaret kan man eventuelt skrive på baksiden. Alle som har satt seg feil må hjelpe til med serveringen :) Om man har voksen fest kan man strekke det litt lenger :) Her er det bare å bruke fantasien :)


2 kommentarer:

  1. Stilig,,,,tøft funnet på Marit,,,,
    Gjestene lurer nok litt når de ser gammelt avispapir på bordet, men kan jo være lurt om man serverer reker eller skaldyr, for da blir det ofte mye gris,,,,,
    Kos deg i julemodus.
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Hei på deg :) dette syns jeg var utrolig tøft, og ikke minst vakkert..ønsker deg en fortsart fin Romjul, og det var hyggelig å finne veien til bloggen din. Om du har lyst så er du også velkommen til min..legger meg til følger hos deg ivertfall :) Julehislen fra Ann-Christin.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til en liten hilsen ღ