søndag 13. november 2011

Funn fra loftet.

Helgens kulturnatt ble en kjempesuksess. Takk til alle som fant turen opp til Trudvang.


Fant denne fantastiske kofferten på loftet i helgen. Viste jo egentlig at jeg hadde den, men jeg hadde glemt den helt :) Tenk å glemme en slik skatt. Fy og fy ..........



Er ikke disse skoene søte. Også et funn fra loftet. En skam at jeg ikke har funnet dem frem før......


En gammel engel jeg fant på loppis.


Disse er fra gamle skoleplansjer. Jeg har rammet dem inn og hengt dem på kjøkkenet



Kinesiske lykter. Det er så fin farge på disse. Og det fine er at de beholder fargen selv om de tørker.


1 kommentar:

  1. ¨sååå fint du har hatt liggende på loftet da. Hvem har eid de søte skoene da? Skulle så gjerne ha vært en tur innom hos deg og rappet ett par gamle planker drivvved. Har planer om å ramme inn ett gammelt kart over Kragerø. Så nå er jeg på leting etter gammel plank:)
    Anki

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til en liten hilsen ღ