søndag 4. september 2011

Noen som har plass til et skrivebord?



Lørdagens messe ble en regnfylt dag, men det kom litt mennesker likevel. Like før messen laget jeg et nytt skrivebord. Det forrige laget jeg på bestilling og jeg ble helfrelst :) Drømmer om å hive ut alt på mitt kontor og fylle det med drivved hyller og møbler : D Men det blir det nok ikke noe av. Fjortisen har fått drivved allergi :) (Hi Hi) Lar ikke være å skifte ut møbler pga fjortisen altså, men jeg trenger desverre de lange benkene jeg har der inne nå (sukk) Skrivebordet ligger for øvrig ute i Epla butikken. Til fryd for dem som har plass :)





4 kommentarer:

  1. hei... har ikke plass men det var veldig flott!! :)

    SvarSlett
  2. Lekkert Marit,,,,,,men en skal jo ha plass da.
    Kan kanskje fungerer som et avlastningbord for noen,,,,,
    Anne

    SvarSlett
  3. Kristin Grostøl Holen5. september 2011 kl. 23:23

    Hei Marit!
    Enda et fint skrivebord, jo! Jeg er kjempeglad i mitt:-)
    Passer supert under vinduet mitt, som vi tenkte, og jeg har funnet et gjennomsiktig skriveunderlag, som lar treflaten vise seg frem.
    ...og tv-benken er fin med en liten flatskjerm og en diger orkide!
    Masse hilsen Kristin, med takk for sist:)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til en liten hilsen ღ