onsdag 8. desember 2010

Viklerier

Har vært inne på en blogg som har inspirert meg veldig. Den heter Ide-puffen og er super fin. Masse flotte ideer. Hun som har bloggen lager noe hun kaller viklerier. Man vikler ting av ståltrål. Det er ikke innviklet å lære (knis) Bare å vikle å vakle i vei. Har prøvd meg litt som dere ser. En ting til: Tusen tusen takk for alle de fine kommentarene. Det varmer virkelig å vite at dere liker det jeg lager : D
Ha en koselig førjulstid :) Klem til dere alle.
♥♥♥





2 kommentarer:

  1. heisann!!Så fint det ble..Jeg har viklet litt jeg også tidligere!!Har laget et hjerte som jeg viklet pærler rundt,også viklet jeg på en renseri henger,det er utrolig gøy!!Klem linda:)

    SvarSlett
  2. Ja , her kan en vikle seg (inn i)
    litt av hvert !
    Så fint det blir , da.
    Nå må jeg prøve DET også ;)
    Ha en fin kveld :)
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til en liten hilsen ღ