lørdag 30. oktober 2010

Sy sy og atter sy !

Hva skulle man gjort uten symaskin når helgen kommer? Elsker å sitte på hobbyrommet mitt å pusle :) For øyeblikket ser det ut som et katastrofeområde, men det ordner seg vel etterhvert :) Ha fortsatt en god helg, jenter
Tingene ligger til salgs under: "Laget med nål og tråd"






Utfordring :)
Har fått en utfordring av http://hjemmeerbest.blogspot.com/
Takker så mye. Skal prøve å svare så godt jeg kan ; )

What is your favorite word? 
Hmmmm har egentlig mange. Vanskelig å velge! TRO og navnene på mine barn kanskje.
What is your least favorite word? 
Krig, sult og sykdom
What turns you on creation, spiritually or emotionally? 
Surfe rundt på deres interiør blogger :) Musikk, levende lys, et besøk hos koselige kreative mennesker. En tur på hobbyrommet mitt. Interiør blader.
What turns you off? 
Negative mennesker og mennesker som klager og syter for bagateller. 
What is youre favourite curse word? 
Pokker!
What sound or noise do you love? 
Sjø og måker. Fin musikk er heller ikke å forakte :)  Eller Svunnen tid mannen som sier: "kom å se kjære, hele huset er nyvasket"  (sistnevnte kommer ikke til å skje)
What sound or noise do you hate? 
Mas og kjefting. Grrr finnes ikke verre ting... 
What profession other than youre own would you like to attempt? 
Noe mer kreativt enn helsesekretær hvert fall. Min egen butikk hvor jeg lager ting. Psykiatri er også spennende.
What profession would you not like to do?
Hadde ikke klart en ensformig jobb. Trenger utfordringer i hverdagen. Langtransport eller stå ved et samlebånd hadde ikke vært noe for meg. Da hadde jeg blitt GAAAALLLL ;)
If heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly gate? 
Hun klarte å gjøre verden til et bedre sted.


1 kommentar:

  1. Spennende å se hvordan du tok denne utfordringen. Da ble jeg jo også enda bedre kjent med deg. :)
    Hmm.. Merkelig det der med husvasken. Riktognok er Råtassen min flink til å bidra, men jeg tror neppe jeg kommer til å høre den frasen jeg heller.. ;)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til en liten hilsen ღ